Albums

Albums 1 - 11 van 11

1. Chimpansee met jong

South West

Samen met Maartje reizen we naar het zuidwesten van Oeganda. Lake Bunyonyi - een van de mooiste plekken van het land, Bwindi Impenetrable Forest waar de berggorilla's leven en Queen Elizabeth National Park, het grootste wildpark van Oeganda.

37 foto’s

2. Murchison NP

Murchison Falls

Samen met directeur PEFO Justine, zijn zoon Alex en driver Khasim naar Murchison, een safaripark met de spectaculaire Murchison Falls. De Nijl perst zich hier door een zes meter brede doorgang om uit te komen in Lake Albert.

49 foto’s

3. Bij de giraffen

Kidepo trip

Een vierdaagse trip langs de Sipi watervallen, een Karamoja dorp en naar Kidepo National Park. Als je het album opent en rechtsboven 'oudste eerst' kiest krijg je ze chronologisch.

36 foto’s

7. personal touch
  8. Jurk laten maken
  9. Zonsopkomst laatste dag Bellevue

Zanzibar

Aan het begin van onze reis gaan we ruim drie weken naar Zanzibar. Vakantie houden, uitrusten en vast een beetje wennen aan Afrika en het klimaat. We verblijven bij Debby en Paul, die Bellevue Guesthouse runnen in Bwejuu, aan de oostkust van Zanzibar.

64 foto’s

10. Grannies

PEFO

Phoebe Education Fund for Orphans and vulnerable children. PEFO ondersteunt kwetsbare kinderen en hun verzorgers (vaak opa's en oma's). Ze richten zich op voedselzekerheid, behuizing, educatie, inkomen, gezondheidszorg en welzijn. Ik ga hen…

11 foto’s

11. Koningsdag, in stijl